Este Portal de Servizos Telemáticos está desenvolvido baseado na tecnoloxía Xava, así como cumprindo os requisitos de accesibilidade establecidos pola Lei de Servizos da Sociedade da Información e Comercio Electrónico, para os sitios web de Administracións Públicas.
Para a súa correcta utilización deberá acceder a el mediante:
Por unha maior seguridade e un maior goce da súa experiencia na web recomendámoslle use sempre as últimas versións dos navegadores, xa que son máis seguras e máis potentes que as antigas.
Para realizar algúns procedementos utilizando certificados dixitais, que proporcionan maior seguridade e fiabilidade aos procedementos usando o mesmo pode ser realizado é necesario. Os certificados actualmente apoiar este portal Servizos telemáticos son:
Se non ten un certificado dixital emitido pola Royal Mint (Fábrica Nacional de Moneda y Timbre) poden obter aquíOnde vai atopar a información necesaria para levar a cabo a súa xestión.
Se vostede usa o navegador Firefox e dispón dun certificado dixital emitido pola FNMT importado no seu navegador pero este non detecta o devandito certificado ou obtén o erro "Error obtendo a firma dixital da solicitud", comprobe que ten o certificado instalado correctamente así como os certificados da propia FNMT. Pode descargalos aquí
Se usa o navegador Firefox e ter un certificado dixital emitido pola FNMT na tarxeta criptográfico pero o seu navegador non detecta un tal certificado, ten que baixar e instalar o paquete que fornece o FNMT propia. Pode baixa-lo aquí
Podes usar este sitio web DNIe. Para los procesos de firma digital con DNIe, recomendamos el empleo de Firefox u otro navegador, ya que se han detectado problemas con Internet Explorer. Para máis información sobre o DNIe visite o sitio web: http://www.dnielectronico.es
Na realización de transaccións en liña tamén é posible ofrecer os certificados emitidos por IZENPE. Para obter este certificado, pode atopar a información necesaria aquí
Na realización de trámites on- line tamén é posible achegar certificados emitidos por UANATACA AC. Para a obtención deste certificado pode atopar a información necesaria aquí
Na realización de trámites on- line tamén é posible achegar certificados emitidos por VINCASIGN AC. Para a obtención deste certificado pode atopar a información necesaria aquí
Aínda que non se require de ningún software especial para a maioría dos trámites on-line que se poden realizar desde o Portal de Servizos Telemáticos, se necesitará ter instalado no seu computador o programa Adobe Reader, para poder visualizar e imprimir algúns documentos. Poderá descargalo gratuitamente aquí